A bormarketing sajátosságai a Szekszárdi borvidéken

Szerzők

  • Eszter Molnár Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar (University of Kaposvár, Faculty of Economics) H-7400 Kaposvár, Guba S. u. 40.

Absztrakt

Magyarországon a bortermelésnek és a borfogyasztásnak jelentős hagyományai vannak, akárcsak a Szekszárdi borvidéken. A Szekszárdi borvidéken a piaci igényeknek megfelelő bortermeléssel találkozhatunk. A szekszárdi bortermelők felismerték a minőségi bortermelés jelentőségét, és egyre nagyobb hangsúlyt próbálnak az egyéni marketing tevékenységre is fektetni. Mindezek mellett fontos lenne a megfelelő borvidéki imázs kialakítása, valamint a borturizmus fejlesztése, illetve a fogyasztói igények és motivációk szélesebb megismerése.

Letöltések

Megjelent

2004-02-15

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek